...

torsdag 10. januar 2013

Lys og forventning på stova, og i livet mitt :)















Eit lite livsteikn frå ei solfyllt stove! :) Har de sett så fint lys?
Sola bestemte seg for å kome tilbake, og gjett om eg NYT dette fine vèret!
Rakk å ta nokre bilder etter at eg hadde trena i dag. Hadde ein 3 timers tur opp til fjellet. Har ikkje vore så høgt oppe sidan hausten 2011. Fantastisk! Måtte sette i eit aldri så lite gledeshyl oppe på viddene idag. 2013 har vore over all forventning til no, eg er så UTRULEG glad å vere oppe på beina og at eg kjenner at energien er i ferd med å fylle kropp og sjel igjen! Det er som å få tilbake seg sjølv, å sleppe ut av eit slags fengsel. Eg gjekk over på ein ganske streng diett i slutten av oktober, det var tøft, men skulle hjelpe kroppen til å bli bedre. Det hadde uten tvil kjempeeffekt. Betennelsane eg har slite med vart borte, og følelsen av å orke meir kom etter berre nokre veker. No er eg ti kilo lettare, smertene er minimale og eg NYT livet! Eg har kun brukt pengar på meg sjølv i det siste, ingen interiørkjøp ;) Men oppi alt dette nye, går dagane fort. Treninga tek masse tid, skal i tillegg starte med ryggtrening. Og dagslyset har glimra med sitt fråvær. Blogging kjem langt ned på lista over things to do. Likevel ser eg at mange er innom kvar einaste dag. Det er fint at bloggen kan inspirere, sjølv om eg tek pausar! 

Eg er så glad for at eg aldri gav opp Draumesidene! 
Håper å kome sterkare tilbake! 


Elin



31 kommentarer:

  1. Hurra !!
    Så herlig DET må være å få livet tilbake :))
    Prioriter deg selv du , det er viktigst ! Sola kikket innom i Sandefjord idag også :) LOVE IT !!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kære Elin, så skønt at høre at du har det så godt...:-)

    Kanskje du vil dele din "kur" med os andre der også lider med dårlige muskler og smerter.
    Det lyder som en mirakeldiet! du har fundet der...:-)

    Her er har solen afløst regn og tåke i dag men fy hvor er det blevet koldt igen.
    Og i sjælen er det heller ikke sol hos mig.

    Gleder mig så meget på dine vegne...:-)

    Stort kram fra Lisbeth

    SvarSlett
  3. HURRA, Elin!! :) ♥ Så fantastisk kjekt å lesa! Du er jamen tøff og flink. Så herleg når hard innsats gir resultat! :D Her vert óg januarlyset høgt verdsett :)

    klem Lina

    SvarSlett
  4. Så bra å høre Elin !!
    Håper detter blir ditt år hva helse anngår :)
    Skulle gjerne gått ned 6-8 kilo, har du et tips ang det du har gjort ?
    Sola har strålt fra knallblå himmel her i Bergen også,
    og vårfølelsene er absolutt til stede :)

    Ønsker deg masse lykke til videre med opplegget ditt
    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Kära Elin!
    Vad trevligt och glad jag blir för din skull att det har blivit bättre för dig!
    Jag kan också berätta att jag har läst och tittat på vackra foton i Leva & Bo idag fån ditt härliga hem. Vilket underbart reportage. Har njutit över alla sidor på ditt vackra hem. Grattis till det!
    Ha nu en skön fredag och helg!
    Kram Raina

    SvarSlett
  6. Nytt år, nytt liv, ny giv :)
    Kjempefine bilder med flott interiør, som alltid :)

    Miriam

    SvarSlett
  7. Så godt å høre at det går fremover!! :) Og det er du som er viktig!! Absolutt! Lekre bilder du har fått tatt! Jeg også storkoste meg over det vakre været idag!! Endelig kom det dagslys inn i leiligheten. Det blir bare lysere og lysere nå Elin! Herlig!!
    Fin torsdag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei og godt nytt år:)
    Så bra at det går mye bedre med deg... lykke til videre:)
    Kjempefine bilder... as always:)

    Ha en riktig fin kveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Så herlig å føle energi :-D Du er flink!! Kjempe herlig med sol...og flotte bilder som alltid ;-) Lurte på lampefoten din i natur som du har Tine k skjerm på. Hvor kommer den fra??? Jeg har bestillt meg slik skjerm og skulle gjerne hatt en fot i natur...kjempe fint ;-)))
    Nyt kvelden!
    Varme klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  10. JA i dag var det fint lys..heilt magiskt var det!så herligt med sånne daga:)
    Så kjekt å høre at formen er på veg oppover..det er det beste av allt. Flink du er som har gått på diet..det er ikkje berre berre.

    Ellers må e sei, vakkert her hjemme i stova di! Vinterlig, samtidig med et frisktpust av sol..love it!
    Inspirert som vanlig!:)

    klemmer
    Eldrid

    SvarSlett
  11. Et skikkelig glad-innlegg, så godt å høre!!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. WOW!
    Megaglad på dine vegen :-)

    Stor klem

    PS: Har du sett 10 dagers varselet?

    SvarSlett
  13. Hi,
    i love your home so, so, so, so, so, so, so much!!!!!!!!!!!!!!
    Its so beautiful!!!!!! I LOVE IT!
    Greetings,
    Bianca

    SvarSlett
  14. Hørte gledeshylet helt ut hit, og jeg bare stemte i i pur glede på dine vegne jeg også :)!
    klem! -og de beste ønsker videre.4

    SvarSlett
  15. Nydelig i stua di, og så herlig at DU føler deg bedre!:)Klem!_)

    SvarSlett
  16. Hittade hit igår, jättefin blogg du har! Och ett mycket vackert hem! Hit kommer jag tillbaka... :)
    Kram Jessica

    SvarSlett
  17. Så nydelig bilder! Kjempe fin stue du har :-)

    Ha en fin kveld!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  18. Ønsker deg et riktig godt nytt år Elin! Så flott å høre at du er i bedre form, og har fått så fin start på 2013. Nydelige bilder og fantastisk lys.

    Klem Betsy

    SvarSlett
  19. Så flink du har væer Elin....flott å høre at energien kommer....
    fin kveld til deg
    klemklem

    SvarSlett
  20. Du er F L I N K!!!
    Stå på videre ELin, heier på deg ♥

    SvarSlett
  21. Kjære skjønne Elin:)
    Så utrulig flott lesing idag,kjenner eg blir så glad på dine vegne for dette fortjener du,så utrulig godt at det går på fram og at du bruker tid på deg sjølv kan oppleves så positivt,ein trenger å tenke på seg sjølv og.
    Du har det så flott og jammen er det fint når sola skinner inn og lyser opp,sola er kommet her og,skal visst være her noken dager så godt er det;)

    Gleder meg til å forsette å følge deg:)
    De beste klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  22. Nydelig blogginnlegg!
    Personlig, nært og fint...
    Så godt at 2013 ser ut til å bli et bra år:)
    godt at du er her, du inspirerer!
    ønsker deg en fin start på helga:)
    klem nina

    SvarSlett
  23. Du inspirerar alltid Elin!
    Med nydlege bilete, flott interiør og ei fantastisk pågangsmot, sjøl om du har hatt rikeleg med motgang og «set-backs».
    Stå på Elin! Eg heier på deg i kulissane!

    Stor klem! og håper at helga vil by på mykje fint for deg og dine!! :)

    SvarSlett
  24. vakkert - vakkert - vakkert og så bra alt går rette vegen!!!!

    Klem og god helg!

    SvarSlett
  25. Fantastiskt fin inspiration från dina coola bilder!! Ha en go helg!

    SvarSlett
  26. Vilket fantastiskt vackert och inspirerande hem du har!

    Trevlig helg!
    Kram Catta

    SvarSlett
  27. Så bra! Så flink du er! Og nå ser jeg at du har blitt kjendis i Sverige;)

    SvarSlett
  28. Herlig!
    Måtte 2013 bli fantastisk!
    God helg! klem :)

    SvarSlett
  29. Magiskt vacker & stilistisk miljö! Mina genuina komplimanger!!

    Agneta

    SvarSlett
  30. Sidder her i Danmark , og er veldig glad . Det er så smukt dit hjem . Vil derfor høre hvor kan jeg købe bordlamperne som du har i træ , hvorpå du har brugt Tine k lampeskærm med skaller . Ville være så fine i mit hjem ... På forhånd mange tak .

    Tine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tine!
      Takk for fine ord! Eg har laga bordlampane sjølv av lysestakar ;) Dei er kjøpt på Kremmerhuset, ei kjede her i Norge.

      klem,
      e :)

      Slett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!